O czym zapomniał H&M w nowej aplikacji mobilnej?

Marketing i sprzedaż

Nowa aplikacja mobilna H&M jest już dostępna. Akcja promocyjna aplikacji trwała w online od 4 do 8 maja, a w sklepach stacjonarnych do 15 maja. Sklepy H&M oferują dostęp do darmowego Wi-Fi, co ułatwia cały proces. Pobierając aplikację otrzymywaliśmy prezent – 
20% rabatu na wszystkie produkty.

Obecność w H&M Club to dostęp do rabatów, inspiracji i aktualności ze świata mody. Aplikacja pełni funkcję programu lojalnościowego. Za każde zakupy otrzymujemy punkty, którymi możemy płacić za kolejne zakupy lub brać udział w konkursach, rywalizując o zaproszenia na pokazy mody czy imprezy w strefie dla VIP-ów np. H&M Loves Music Warsaw.

POLECAMY

Aplikacja umożliwia też odnalezienie najbliższego sklepu H&M dzięki GPS, skanowania produktów w sklepie, tworzenia własnej listy zakupowej i ostatecznie dokonania zakupu. Aplikacja jest darmowa i dostępna na iOS i Androida.

A co by było gdyby marka H&M zdecydowała się na zainstalowanie beaconów i połączenie tej technologii ze swoją aplikacją?

Aplikacja H&M zainspirowała zespół Linteri do przygotowania listy takich korzyści. Oto nasze pomysły:

Program lojalnościowy powiązany z aktywnością użytkowników

Informacje o konsumenckich zachowaniach stanowią wartościowe dane dla retailerów. Wykorzystując beacony, można zachęcić ludzi do regularnego od...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy