Głównym celem było zwiększenie liczby aktywnych użytkowników aplikacji. Chcieliśmy zrobić to według dwóch schematów: dzięki akwizycji właścicieli smartfonów, którzy do tej pory nie używali takich rozwiązań, oraz poprzez pozyskiwanie aktywnych użytkowników korzystających z konkurencji.
POLECAMY
Cele:
- zwiększenie udziału mPay na rynku mobilnych płatności za bilety transportu publicznego,
- pozyskiwanie zaangażowanych użytkowników, którzy po zainstalowaniu aplikacji dodadzą kartę płatniczą i będą korzystać z innych funkcji aplikacji,
- zminimalizowanie kosztów związanych z pozyskiwaniem nowych instalacji, a następnie obniżenie kosztów pozyskiwania aktywnych użytkowników.
Ponieważ konkretne usługi dostępne w ramach platformy mPay dostępne są w wybranych miastach Polski, działania musiały zostać precyzyjnie skrojone po...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!