Nieprawdą jest bowiem, że Twitter to tylko medium dziennikarzy i polityków. Twitter to świat dialogu marek, medium rozmów w czasie rzeczywistym, gdzie różne wydarzenia są pretekstem dla marek do włączania się do rozmów i przestawiania swojego punktu widzenia, oferty czy rekomendacji. Użytkownicy sięgają po 140 znaków jako najszybsze źródło informacji o marce. Czytają, przeglądają, odtwarzają wideo na Twitterze, jako w najszybszym i najbardziej wiarygodnym źródle informacji. Tam też mogą marce zadawać pytania i otrzymują oficjalną odpowiedź. I nawet jeżeli reakcji na tweeta użytkownicy nie wizualizują w postaci serduszek (Favorites), komunikat odczytują i są na bieżąco z życiem marki. Timeline przeglądają także osoby niezalogowane do platformy, więc zasięg komunikacyjny publikowanej treści jest większy, niż często pokazują statystyki. Na Twitterze działa globalnie ponad 9 mln firm małej i średniej wielkości i jeszcze więcej dużych marek, które poprzez ciekawą taktykę komunikacji osiągają swoje cele biznesowe.
POLECAMY
W Polsce przykładów doskonałych działań na Twitterze również nie brakuje.
Jak komunikować w 140 znakach?
Na Twitterze marki muszą dobrze „rozgrywać swoje karty”: mają do wykorzystania 140 znaków tekstu i platforma nie posiada przycisk...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!