Content marketing jako metoda dystrybucji treści zewnętrznych
Realizację działań content marketingowych można podzielić na dwa podstawowe rodzaje. Pierwszy to tworzenie treści na potrzeby własnych kanałów marketingowych, a drugi – tworzenie treści na potrzeby publikacji zewnętrznych. Oba mają swoje wady i zalety.
POLECAMY
Nie ulega wątpliwości, że oczywistymi zaletami publikacji zewnętrznych są takie aspekty, jak:
- budowanie prestiżu marki,
- dotarcie do nowej grupy odbiorców,
- tworzenie odnośników pozycjonujących stronę.
Jeśli natomiast spojrzeć na wady, można wymienić dwie znaczące:
- brak wpływu na otoczenie artykułów (reklamy konkurencji i banery reklamowe strony, na której pojawia się treść),
- brak budowy własnego medium w oparciu o treści już wykorzystane.
Stanowisko Google a wpisy content marketingowe
Stanowisko Google dotyczące pozyskiwania linków za pomocą wpisów gościnnych lub działań content marketingowych jest jednoznaczne. Wpisy gościnne i publikacje content marketingowe s...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!