Moda na facebookowe konkursy nie słabnie
Coraz więcej firm upodobało sobie sposób promocji własnego biznesu lub przyciągnięcia nowych klientów za pomocą konkursów. Wachlarz nagród jest dość obszerny, od firmowych breloków po nagrody warte po kilka tysięcy złotych. Jak więc zorganizować konkurs, który nie narazi nas na negatywne konsekwencje i będzie sprzyjał rozwojowi naszego biznesu?
POLECAMY
Konkurs zgodny z regulaminem Facebooka
Bez regulaminu ani rusz, ale konkurs musi być też zgodny z obowiązującym prawem. Konkurs w myśl Kodeksu cywilnego to publiczne przyrzeczenie nagrody za najlepsze dzieło lub za najlepszą czynność. Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie oznaczonej czynności, obowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać.
Regulamin Facebooka informuje, że każdy, kto konkurs organizuje, odpowiada za:
- regulamin,
- warunki oferty i wymagania wstępne (np. ograniczenia dotyczące wieku i miejsca zamieszkania),
- zgodność z przepisami i warunkami dotyczącymi nagród oferowanych w ramach promocji (np. zarejestrowanie promocji i uzyskanie wszelkich obowiązkowych zezwoleń).
Dobry regulamin kluczem do sukcesu
Poprawnie...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!