Mobile to nie tylko smartfony
Choć to właśnie smartfony najczęściej są na celowniku marketerów, mobile nie ogranicza się tylko do nich. Według raportu We Are Social ze stycznia 2016 r., 94% dorosłych Polaków posiada telefon komórkowy. Smartfonów używa za to 59% naszego społeczeństwa, a tabletów 24% Polaków.
POLECAMY
Jeśli więc nie planujesz promocji aplikacji mobilnej lub innych działań skierowanych bezpośrednio tylko do użytkowników smartfonów, uwzględnij w swoim mediaplanie również działania na starszych modelach telefonów. W końcu przemyślany i dobrze targetowany SMS z informacją o promocji na pizzę zadziała także na tradycyjnej komórce.
Telefon komórkowy to jedno z najbardziej osobistych urządzeń, które posiadamy
Pamiętaj o tym i nie zasypuj użytkownika natrętnymi reklamami PUSH, które o wiele szybciej przypiszą do ciebie miano spamera niż nawet bardzo intensywne działania mailingowe.
Zwróć uwagę na odpowiednie targetowanie reklamy. Im bardziej precyzyjne, tym lepiej. Promocja aplikacji dedykowanej na Androida na urządzeniach typu iPhone to nie tylko wyrzucanie pieniędzy, ale też niepotrzebne drażnienie użytkownika.
Lokalizacja urządzeń mobilnych jest dużo dokładniejsza niż tych desktopowych i wciąż się zmienia
Wykorzystaj to nie tylko do targetowania kampanii na określoną lokalizację, ale i do dopasowania kontekstowego kreacji. O wiele lepiej zadziała reklama zapraszająca do konkretnego sklepu tuż za rogiem niż kreacja p...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!