Krok 1. Odrób zadanie domowe
Jeśli wiesz, czemu może służyć kanał Twojej marki na YouTube – chcesz zwielokrotnić sprzedaż, zbudować love brand albo zwiększyć świadomość marki wśród młodych osób – to super. Teraz na chwilę zrób krok w tył, włącz YouTube’a i sprawdź, co już się na tej platformie sprawdza.
POLECAMY
Zamiast intuicyjnie, lepiej podejdź do tego profesjonalnie:
- Podglądaj innych – zrób research i pooglądaj filmy na kanałach o zbliżonej tematyce. Nie ograniczaj się do rodzimych marek – zobacz, co sprawdza się globalnie. Analizuj nie tylko to, co publikują, ale też jak to robią (jak tworzą miniatury, jakie wybierają tagi i w jaki sposób planują publikacje).
- Pogłębiaj wiedzę – czytaj, słuchaj i oglądaj! YouTube Creators to oficjalny kanał stworzony przez YouTube, aby wspierać użytkowników platformy w kreowaniu coraz lepszych treści. Inspiracje znajdziesz też w mediach branżowych i na stronach sieci partnerskich YouTube’a.
- Nie kopiuj – gdy poznasz trendy, zaadaptuj je na swoje potrzeby. Czerp ze sprawdzonych mechanizmów, ale wykorzystuj je w autentyczny dla marki sposób.
Krok 2. Świadomie dobierz rodzaj i format treści
Zła informacja brzmi: jeśli masz pomysł na to, co publikować na YouTube – prawdopodobnie ktoś już zrobił coś podobnego. Dobra natomiast jest taka: na YouTube praktycznie każdy temat się obroni. Z jedną zmienną – w zależności od tego, jak będz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!