Vitkac.com jest sklepem internetowym posiadającym w ofercie marki premium doceniane na całym świecie. Grupą docelową naszego klienta w Polsce są zamożni, świadomi konsumenci branży luxury – przede wszystkim kobiety i mężczyźni w wieku od 18 do 44 lat, będący na bieżąco z modowymi trendami, dla których duże znaczenie odgrywa zakup produktów z najnowszych kolekcji.
We wrześniu 2019 r., u progu czwartego kwartału, stanęliśmy przed koniecznością realizacji poniższych celów dla rynku polskiego:
1) Dla SEO:
POLECAMY
- wygenerowanie 30% wzrostu ruchu organicznego,
- maksymalne rozszerzenie widoczności witryny na obecne i nowe frazy kluczowe.
2) Dla PPC:
- wzrost przychodów o 50%,
- wzrost średniej wartości koszyka,
- zmniejszenie CPC,
- poprawę ekspozycji produktów nieprzecenionych.
Sprzedaż dóbr luksusowych z pomocą k...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!