Wybór medium mobilnego z pozoru wydaje się łatwy, bo większość ma z nim do czynienia każdego dnia, jednak precyzyjne dotarcie do użytkownika mobilnego jest trudne. W takich przypadkach w dużej mierze pomaga nam technologia. Warto jednak pamiętać o kilku podstawowych elementach, które uczynią reklamę mobilną doskonale trafiającą do użytkownika.
POLECAMY
Kryteria doboru powierzchni reklamowej w reklamie mobilnej są po części tożsame z planowaniem powierzchni w dużym internecie.
Warto zacząć od postaw, czyli:
- określenia zainteresowań grupy celowej,
- dopasowania do produktu (branża/produkt vs medium),
- kontentu i jakości witryny/aplikacji,
- statystyk wybranej powierzchni (zasięg/liczba odsłon itd.).
O ile te kryteria nie są niczym nowym dla osób korzystających z kanału digital, to w odniesieniu do reklamy mobilnej niezbędnym elementem doboru powierzchni emisji w mobile jest kontekst użycia danej aplikacji lub witryny. Do tego aspektu wrócimy w dalszej części rozważań.
Rysunek 1. Aplikacje mobi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!