Długa droga do top 10
Na pierwszy rzut oka proces pozycjonowania sklepu internetowego nie różni się znacząco od pozycjonowania każdej innej strony. Sklep jest jednak stroną, która składa się nawet z tysięcy podstron, więc każdy ze standardowych kroków pozycjonowania wymaga większego nakładu pracy. Podczas działań w obrębie sklepu warto też pamiętać o jego podstawowej funkcji – sklep ma sprzedawać. Optymalizacja musi więc nie tylko zbudować wysoką pozycję w Google, ale musi także budować wartość dla klienta.
POLECAMY
Coraz więcej sklepów decyduje się na wsparcie agencji SEO, ale czy to oznacza, że firmy początkujące, z niskim budżetem, nie mogą same podjąć działań w kierunku zdobycia lepszych pozycji w Google? Poniżej znajduje się zestawienie, które obejmuje działania dostępne dla każdego właściciela sklepu internetowego. Oczywiście, lista nie wyczerpuje wszystkich kroków, jakie realizują doświadczeni pozycjonerzy. Te zaawansowane warto mimo wszystko powierzyć ekspertom. Na szali stawiamy obecność sklepu w wyszukiwarce. Wszelkie błędne decyzje w zakresie pozycjonowania mogą Cię wykluczyć z Google na wiele miesięcy i przysporzyć niepotrzebnych kosztów związanych z ratowaniem sytuacji przez specjalistów. To zaczynamy!
I. Mówisz „pozycjonowanie”, myślisz „słowa kluczowe”
Pośród osób sp...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!