Przyjrzyjmy się więc pokrótce możliwościom i wzajemnym zależnościom mechanizmów reklamy na Facebooku. Jego możliwości rosną z dnia na dzień. Ciągle pojawiają się nowe formy dotarcia do potencjalnych klientów. Co równie ważne, pewne schematy działania przemijają – tak jak w przypadku prowadzenia komunikacji, w której mocno angażujące typy postów przejadają się użytkownikom, gdy są nadmiernie eksploatowane przez marki. Na ich miejsce wchodzą nowe, skuteczniejsze, dlatego warto być na bieżąco.
POLECAMY
Większość poruszanych w poradniku wątków to rzeczy uniwersalne, bazujące na rozwiązaniach dostępnych z poziomu menedżera reklam na Facebooku. Wiele spośród najbardziej zaawansowanych jest jednak dostępnych tylko za pomocą narzędzi zewnętrznych, które opierają się bezpośrednio na API Facebooka. Takim narzędziem jest FastTony.es, który tworzę. Niezależnie od tego, z jakiego rozwiązania korzystasz, wszystkie rady będą dla Ciebie przydatne, ponieważ dzielę się wiedzą będącą wynikiem tysięcy kampanii reklamowych na Facebooku, które przeprowadziłem lub współtworzyłem, oraz obserwacji moich bliskich współ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!