1. Blog firmowy
Blogi często są uważane za najlepszy kanał dystrybucji contentu. Można na nich umieszczać wiele treści, m.in. artykuły, wideo, infografiki czy e-booki. To najlepszy sposób, by szczegółowo zapoznać potencjalnego klienta ze swoją ofertą i zbudować jego zaufanie do marki. Blog prowadzony zgodnie z opracowaną wcześniej strategią i uzupełniany regularnie wysokiej jakości contentem spełnia najważniejsze założenia content marketingu – pozyska dla firmy klientów dzięki atrakcyjnym treściom, unikając efektu jednostronnego przekazu reklamowego. Publikując np. artykuły poradnikowe czy dotyczące najczęściej występującej w danej branży problemów, firma wchodzi w dialog z klientem, co sprawia, że ten zwiększa swoje zaufanie do marki i staje się do niej bardziej przywiązany.
POLECAMY
Dobrze wie to amerykańska sieć supermarketów Walmart. Blog koncernu zawiera opisy produktów, porady zakupowe czy historię firmy, ale jego największą wartością są teksty „z życia wzięte”, odwołujące się do emocji odbiorców. Dzięki temu Walmart buduje wizerunek firmy, która nie tylko sprzedaje ludziom atrakcyjne cenowo produkty, ale przede wszystkim naprawdę się o nich troszczy.
2. P
...- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!