Wyniki mobilne
21 kwietnia 2015 r. mieliśmy do czynienia z aktualizacją algorytmu Google’a o nazwie Mobilegeddon – obniżała ona ranking witrynom, które nie były dostosowane do wyświetlana na urządzeniach mobilnych.
POLECAMY
W 2016 r. ten trend będzie na pewno kontynuowany. Patrząc na przewidywania dla emarketer.com dla rynku w USA, możemy zauważyć, że już w 2015 r. dokonywano więcej wyszukiwań z urządzeń mobilnych niż z desktopu, w Polsce ten moment może nastąpić już w 2016 r.
W związku z tymi faktami powinniśmy zadbać o swoje strony mobilne, bo jeśli tego nie zrobimy, nasze pozycje w wyszukiwarce mogą być zagrożone. Google stworzył specjalne narzędzie do badania dostosowania stron do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Dostępne pod tym adresem: //www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/
Rysunek 1. Wydatki na reklamę mobilną vs. wydatki na reklamę ogółem (Źródło: //www.emarketer.com/Article/Mobile-Search-Will-Surpass-Desktop-2015/1011657)
Warto przeprowadzić test swojej witryny i sprawdzić, czy Google nie ma co do niej żadnych zastrzeżeń.
Wyszukiwanie głosowe
Wyszukiwanie...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!