– W kwietniu bez użytkowników, w maju 5,5 mln wizyt. Jak wypromować serwis od zera?
– To nie jest prosta rzecz i trudno zbudować serwis w jeden miesiąc. Wyniki są imponujące, ale proszę pamiętać, że za nami wielka kampania reklamowa w różnych mediach – radio, prasa, internet. Ponadto to marka funkcjonująca na rynku od 2007 r.,
skupiająca sieć 10 serwisów biznesowo-informacyjnych na świecie, docierających do 94 milionów użytkowników miesięcznie. Nie bez znaczenia była również kampania na Onet.pl.
POLECAMY
– Który kanał był kluczowy w osiągnięciu sukcesu?
– Przede wszystkim postawiliśmy na social media. Facebook i Twitter to serwisy, gdzie następuje wymiana opinii. I ten kanał jest dla nas strategicznie istotny. Zresztą zanim jeszcze istnieliśmy fizycznie jako serwis w internecie, byliśmy już na Facebooku – w formie fanpage’a i instant articles.
– Jeżeli miałby Pan porównać specyfikę mediów od strony redakcyjnej – czym różni się internet od telewizji czy radia?
– Zmienił się sposób, forma i szybkość podania informacji. Oprócz oczywistych różnic, jak praca głosem i na wizji (co w internecie bardzo szybko się zmienia i content video staje się znaczącą formą przekazu treści), to jednak szybkość podania informacji i dotarc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!