Kampanie sprzedażowe muszą spełniać trzy kluczowe warunki – odpowiadać na potrzebę konsumenta, być efektywne kosztowo i realizować cele biznesowe. Wszystkie aktywności powinny zaczynać się od dogłębnej analizy potrzeb klienta i określenia realnego celu.
POLECAMY
Celem prowadzonych działań może być:
- Lead: pozyskanie danych kontaktowych użytkownika zainteresowanego danym produktem lub usługą.
- Check point: dojście użytkownika do konkretnego miejsca w serwisie WWW klienta.
- Unikalne kliknięcie: przekierowanie na stronę klienta użytkownika z grupy celowej.
- Sprzedaż: rozliczenie za transakcję zakupu wykonaną przez użytkownika.
Nie ma jednego uniwersalnego modelu działania. Każda kampania to różne komunikaty sprzedażowe, kanały komunikacji i modele rozliczeń. W artykule znajdziesz podstawowe informacji konieczne do rozpoczę...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!