1. Wybierz temat, na którym znasz się lepiej niż inni
Nie musisz tego robić, ponieważ w kraju, w którym każdy jest lekarzem, piłkarzem, politykiem i rodzicem, w końcu świetnie znamy się na wszystkim. Możesz więc napisać, o czym tylko chcesz. Dzięki krótkiemu researchowi w internecie przygotujesz artykuł, który będzie... spoko. Ale pewnie nie porwie tłumów.
A gdyby tak pisać wyłącznie o tym, o czym mamy większe pojęcie niż inni? Wypowiadać się w formie tekstu na te tematy, w których czujemy się naprawdę mocni? Pozwoli to wyspecjalizować się nam w konkretnej niszy i wzmocnić markę osobistą, ale content też na tym skorzysta.
Lepiej rozumiejąc dane zagadnienie, będziesz w stanie dostarczyć użytkownikowi więcej istotnych informacji i wskazówek, których nie znajdzie gdzie indziej. Dzięki temu Twój tekst będzie naturalnie lepszy niż treści konkurencyjne (tamte w większości powstają po krótkim researchu w Google i są po prostu spoko).
POLECAMY
Przykład:
Jeśli jesteś copywriterem-freelancerem, określ zakres tematyczny swoich tekstów. Nie po...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!