Artykuł blogowy jest jednym z podstawowych formatów contentowych – i jednocześnie jednym z najczęściej wykorzystywanych przez firmy i marki. Nie bez przyczyny. To jedna z najprostszych i najtańszych (w długofalowej perspektywie) metod przyciągania wartościowego ruchu na stronę. A tylko taki ruch może przełożyć się na pozyskiwanie nowych leadów. Trudno sobie wyobrazić strategię marketingową opartą na contencie, która nie uwzględniałaby publikowania na blogu. Dlaczego? To przede wszystkim z tym formatem w pierwszej kolejności styka się użytkownik znajdujący się na szczycie lejka, wkraczając na ścieżkę zakupową. Rolą marketera jest tak zaprojektować jego podróż, by trafił do celu, czyli skonwertował. Niestety droga do konwersji nie jest ani prosta, ani krótka, a ryzyko, że użytkownik z niej wypadnie, pojawia się już na samym początku. Aby je ograniczyć, należy pisać i publikować na blogu treści odpowiedniej jakości. Poniżej znajdziesz szereg wskazówek, które pomogą Ci przygotować i opracować profesjonalny artykuł blogowy.
POLECAMY
Elementy profesjonalnego wpisu blogowego
Im więcej danych nt. grupy docelowej zbierzesz i przeanalizujesz, tym większą masz szansę na dobre powiązanie oferty z potrzebami odbiorców oraz skonstruowanie przekazu, który sprawi, że użytkownik podąży zgodnie z zaplanowaną dla niego ścieżką. Dopiero kiedy zbadasz swoich odbiorców oraz zidentyfikujesz nurtujące ich problemy i pytania, możesz opraco...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!