Zobrazowanie problemu
Tę część poświęcimy na studium przypadku. Naszym przykładem będzie warszawska firma deweloperska. Przedsiębiorstwo w ramach promocji sprzedaży mieszkań w jednej z nowych inwestycji zaproponowało 15-proc. rabat obowiązujący tylko i wyłącznie przez tydzień. Jeden z klientów próbował bezskutecznie uzyskać wyższy rabat na zakup nieruchomości, a w związku ze swoim niezdecydowaniem utracił możliwość skorzystania z 15%, co wynikało z upływu terminu promocji. Niestety, swoim niezadowoleniem postanowił podzielić się z internautami i wystawił firmie negatywne wpisy. Dołożył wszelkich starań, aby były one szczegółowe i merytoryczne. W tych tekstach użył nawet imienia i nazwiska dyrektora sprzedaży, co niewątpliwie zwiększyło ich autentyczność. Zasięg internetu i s...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!