Identyfikacja kluczowych fraz
Pierwszy proces to identyfikacja odpowiednich fraz kluczowych. Warto, abyś wiedział, że sposób wyszukiwania informacji w wyszukiwarce na przestrzeni lat mocno się zmienił. Internauci nauczyli się zadawać odpowiednie pytania. W związku z tym skupianie się tylko na frazach ogólnych traci sens. Każdy przypadek powinniśmy rozpatrywać za pomocą dogłębnej analizy, którą poniżej przedstawię. Istnieje kilka sposobów na wyszukanie odpowiednich fraz kluczowych.
POLECAMY
Kampania AdWords
Nie jest to nowy sposób, ale nadal bardzo skuteczny. Uruchomienie w pierwszej kolejności kampanii AdWords pozwoli Ci zidentyfikować takie frazy, które przekładają się na konwersje. Wszystko, co w tym zakresie należy zrobić, to uruchomić kampanię AdWords, gdzie śledzimy cele biznesowe (np. wysłane formularze kontaktowe). Po pewnym czasie powinieneś zajrzeć do zakładki Słowa kluczowe >> Wyszukiwane hasła. Jak widać, wcześniej włączone cele pozwalają mierzyć mi, które dokładnie słowa powodują konwersję. Dzięki temu wiem, na jakich słowach w pierwszej kolejności powinienem skupić się w kampanii SEO.
Analiza konkurencji
Kolejnym sposobem na wyszukiwanie odpowiednich fraz kluczowych do kampanii SEO jest analiza konkurencji. Nale...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!