Przyjrzyjmy się bliżej strategiom reklamowym kilku wybranych marek z branży FMCG. Jako źródło informacji posłuży nam badanie gemiusAdReal, prezentujące informacje m. in. o zasięgu i jakości kontaktu odbiorców z reklamami w intrenecie i telewizji.
POLECAMY
Lody królują w telewizji i social mediach
Patrząc na komunikację podjętą przez liderów branży lodowej, można wyróżnić dwa wiodące kierunki. Pierwszym z nich jest podkreślanie jakości swoich produktów. Te strategie realizuje marka Schöller w kampanii „Radość dla zmysłów” oraz Grycan z hasłem reklamowym „Lody od pokoleń”. Drugi kierunek narracji marketingowej skierowany jest do kobiet i skupia się na związanej z produktem chwili przyjemności, zapomnienia i beztroski. W taką k...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!