Punkt wyjścia w SEO
Pierwszą praktyką, jakiej przyjdzie nam się dokładnie przyjrzeć, jest SEO. Jak wiadomo, SEO (search engine optimization) to działania polegające na optymalizacji i pozycjonowaniu strony internetowej w celu osiągnięcia przez nią wysokich pozycji na konkretne frazy w wynikach wyszukiwania. Dlaczego jest to niezwykle ważne?
POLECAMY
Otóż im wyżej nasza strona znajduje się w wynikach wyszukiwania, tym więcej osób prawdopodobnie zdecyduje się kliknąć w link prowadzący do niej. Niemniej osiągnięcie najwyższych pozycji staje się coraz trudniejsze.
Punktem wyjścia w przypadku SEO jest ocena potencjału własnej strony i ustalenie ewentualnych funduszy, jakie jesteśmy w stanie zainwestować w jej rozwój i optymalizację. Dopiero wtedy można realnie prognozować skalę i rodzaj działań, których podjęcie przyniesie wymierne korzyści. Należy jednak zaznaczyć, że SEO nie działa w taki sam sposób jak AdWords. Jeżeli potrzebujesz natychmiastowych wyników i nie zależy Ci na długotrwałych efektach, to SEO zdecydowanie nie jest dla Ciebie.
Zdefiniuj frazy high intent
Zapewne wielu z Was wie, że istotną rolę w SEO odgrywa research słów kluczowych. Zdefiniowanie tych fr...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!