Od 30 marca tego roku Optimize wyszło z bety i stało się dostępne dla wszystkich. Narzędzie jest darmowe i bazuje na danych z Google Analytics. Dostęp znajdziesz pod adresem //optimize.google.com/. Już podczas zakładania konta warto zapisać się na newslettery dotyczące nowości i ulepszeń od Google. Na kolejnym ekranie mamy do wyboru anonimowe udostępnianie swoich danych w celach ulepszenia narzędzi, dostępu do porównań oraz możliwość udostępnienia analitykowi Google dostępu do wyników. Zachęcony przeszłymi pozytywnymi doświadczeniami polecam zaangażować się w rozwój i nie blokować dostępów do tych danych, które możemy udostępnić, aby nauczyć się więcej (rys. 1).
POLECAMY
Rys. 1. Zapisz się na newslettery z nowościami Google
W kolejnym kroku, na nowym koncie, zauważymy założony automatycznie kontener z identyfikatorem GTM-XXXXXXX. To na nim przeprowadzimy pierwszy eksperyment. Proste menu po prawej stronie pokazuje nam, na jakim etapie konfiguracji j...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!