Nawet jeśli w celu prowadzenia działań marketingowych zatrudniasz agencję czy freelancera, zawsze trzymaj rękę na pulsie. To Twój biznes, Twoje wyniki, Twoja przyszłość, poniższe narzędzia mają więc pomóc lepiej zrozumieć działania reklamowe i zachowania klientów oraz wspierać w codziennej pracy. Jeżeli nie planujesz wydawać na nie pieniędzy lub chcesz przetestować ich możliwości, poniższa lista dostarczy Ci ogromnej wiedzy o Twoim biznesie, pomoże także poprawić niedziałające elementy czy uatrakcyjnić komunikację z klientami.
POLECAMY
1. PushCrew
Coraz większą popularnością cieszą się w ostatnim czasie powiadomienia push informujące klientów o nowych treściach na stronie czy specjalnych promocjach. Proste, ale wciąż niedoceniane. Ze statystyk wynika, że bardzo duży odsetek odwiedzających akceptuje taką formę dostarczania treści. Wersja darmowa pozwala na zebranie 2000 subskrybentów, co przy wciąż niewielkiej popularności tego rozwiązania wystarczy na kilka lat efektywnego korzystania.
2. Z
...- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!