Treść w content marketingu powinna spełniać trzy podstawowe kryteria: powinna być unikalna, wartościowa dla czytelnika i na czasie. Oczywiste, ale czy proste w egzekucji? Okazuje się, że nie. W dodatku tworzenie dobrego contentu stanowi wyzwanie w skali globalnej. Badanie „State of Content Marketing 2017” przeprowadzone przez Zazzle Media pokazuje, że chociaż wydatki marek na content marketing rosną z roku na rok, nie przekłada się to na umiejętność realizacji kampanii. Aż 65% badanych przyznało, że tworzenie angażujących treści stanowi dla nich wyzwanie. Tym większe, że dziś marki, chcąc komunikować się ze swoimi konsumentami, muszą konkurować o jego uwagę w wyjątkowo trudnym środowisku.
POLECAMY
Jak sprawić, by przekaz marki wybił się z tej masy treści i dotarł do (potencjalnego) konsumenta?
O czym pisać? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale na szczęście są drogowskazy, które mogą ułatwić dotarcie do celu. I, co chyba ważniejsze, to pytanie nie powinno być pierwsze na liście.
1. Zanim zaczniesz pisać, zastanów się, kto ma to przeczytać
Tak samo jak produkt czy usługa, tak i content powinien być spersonalizowany i dopasowany do potrzeb okr...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!