Dlaczego audyty są jednym z najlepiej sprzedających się produktów agencyjnych, zarówno wśród samych sklepów, jak i producentów (marek)? Z założenia audyty:
POLECAMY
- dają aktualny obraz sytuacji w danym obszarze wraz z rekomendacjami niezbędnych zmian, często wzbogaconych porównaniem do bezpośredniej konkurencji;
- stanowią prostą road mapę działań zmierzających do poprawy interesujących nas wskaźników (np. ROAS z kampanii AdWords).
Oznacza to, że strona kliencka (producent/sklep) ma podkładkę pod planowanie przyszłych działań (oraz budżetów) i optymalizację obecnych, a strona agencyjna – klarowną listę obszarów, w których może oferować swoje usługi wiedząc, że będzie rozwiązywać realne problemy i wyzwania, z jakimi boryka się klient, a nie próbować sprzedać w ciemno to, co zostało jej w ofercie.
Audyt marki w e-commerce
Czym wobec tego jest audyt marki w e-commerce? Na początek ustalmy kilka faktów:
- Audyt marki w kanale e-commerce to produkt nie tyle nowy, co wciąż nie do końca sklasyfikowany i zdefiniowany. Gdybyśmy zapytali pięć losowych agencji, czym on jest i jak go przeprowadzić, dostalibyśmy zapewne tyle samo różnych odpowiedzi.
- Brak definicji i domyślnego zakresu audytu przekłada się na brak uniwersalnej metodologii jego przeprowadzenia...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!