Statystyki z naszego rodzimego rynku nie odbiegają od światowych. Jak wynika z raportu opracowanego przez Gemius w lipcu bieżącego roku, YouTube dociera do 73,5% użytkowników internetu w Polsce. Co więcej, jak pokazują badania Mobience z sierpnia br., serwis utrzymuje pozycję lidera wśród aplikacji mobilnych. Youtuberzy, obecni dziś we wszystkich kanałach komunikacji, jak Instagram, Snapchat, Facebook, budują wokół siebie lojalną i zaangażowaną grupę odbiorców. Pokazują kulisy swojego życia i pracy, wchodzą w interakcje z widzami, a co najważniejsze – są podobni do swoich odbiorców, przez co autentyczni. To do nich, nie do celebrytów, zwracają się marki, które chcą zbliżyć się do swojej grupy docelowej (na YouTube dzięki analityce i znajomości kanałów łatwo wybrać konkretną grupę, do której chcemy dotrzeć). Influencerzy dają im nie tylko swój zasięg, ale także wizerunek. To od nich marki otrzymują świetny, dopasowany i wiarygodny co...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!