Jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku część 1.: Grupa docelowa i wysokość stawek

E-commerce

Mimo wieloletniej obecności na rynku i potwierdzonej mnóstwem case study skuteczności, wciąż wielu marketerów wątpi w sens reklamowania się na Facebooku. Tymczasem, parafrazując znane powiedzenie – nie ma nieskutecznych reklam na Facebooku – są tylko źle przygotowane.

Przyjrzyjmy się więc pokrótce możliwościom i wzajemnym zależnościom mechanizmów reklamy na Facebooku. Jego możliwości rosną z dnia na dzień. Ciągle pojawiają się nowe formy dotarcia do potencjalnych klientów. Co równie ważne, pewne schematy działania przemijają – tak jak w przypadku prowadzenia komunikacji, w której mocno angażujące typy postów przejadają się użytkownikom, gdy są nadmiernie eksploatowane przez marki. Na ich miejsce wchodzą nowe, skuteczniejsze, dlatego warto być na bieżąco.

POLECAMY

Większość poruszanych w poradniku wątków to rzeczy uniwersalne, bazujące na rozwiązaniach dostępnych z poziomu menedżera reklam na Facebooku. Wiele spośród najbardziej zaawansowanych jest jednak dostępnych tylko za pomocą narzędzi zewnętrznych, które opierają się bezpośrednio na API Facebooka. Takim narzędziem jest FastTony.es, który tworzę. Niezależnie od tego, z jakiego rozwiązania korzystasz, wszystkie rady będą dla Ciebie przydatne, ponieważ dzielę się wiedzą będącą wynikiem tysięcy kampanii reklamowych na Facebooku, które przeprowadziłem lub współtworzyłem, oraz obserwacji moich bliskich współp...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy