Google Ads 2025

Jakie są kluczowe składniki sukcesu w Ads i jak efektywnie wykorzystać eksploracje GA4?  Sprawdź wnioski z tysięcy kampanii!

Prowadzący:

Krzysztof Marzec

Tomasz Trzósło

Krzysztof Marzec Tomasz Trzósło
calendar_month Środa, 26 marca 2025 r.
godz. 10:00
wifi_tethering Spotkanie
online
sell Sesja
Q&A

Dołącz do naszego webinaru, gdzie eksperci Krzysztof Marzec i Tomasz Trzósło podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem zdobytym na podstawie tysięcy kampanii Ads. Dowiesz się, jak wykorzystać najważniejsze składniki sukcesu w Google Ads oraz jak skutecznie korzystać z eksploracji GA4, które stanowią serce analiz i pozwalają w pełni wykorzystać potencjał danych.

Podczas spotkania opowiedzą:

  • arrow_forwardKrzysztof Marzec:
    „Opowiem o trzech najważniejszych składnikach Ads, które zarówno dają świetne efekty biznesowe używane zgodnie ze sztuką jak i są głównym powodem porażki kampanii, kiedy o nich zapomnimy. Paczka wiedzy, którą możesz zastosować w swoich kampaniach bez zbędnego teoretyzowania. Wszystko potwierdzone praktyką, wynikami u realnych klientów agencji. Nie zabraknie narzędzi i smaczków AI.”
  • arrow_forwardTomasz Trzósło:
    „Powiem co to są eksploracje – serce GA4 z którego boisz się korzystać. Pokażę jak taką związaną eksploracje stworzyć, i że nie taki diabeł straszny, jak go malują. Zaprezentuję Ci też moje eksploracje, z których korzystam w codziennej pracy. Dowiesz się jak przeanalizować eksplorację za pomocą chata GPT czy gemini. Zrozumiesz, jak planować wdrożenie GA4 w 2025 tak żeby Twoje kampanie były jeszcze bardziej efektywne, a sukces w zasięgu danych.”

Dołącz do naszego webinaru, gdzie eksperci Krzysztof Marzec i Tomasz Trzósło podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem zdobytym na podstawie tysięcy kampanii Ads. Dowiesz się, jak wykorzystać najważniejsze składniki sukcesu w Google Ads oraz jak skutecznie korzystać z eksploracji GA4, które stanowią serce analiz i pozwalają w pełni wykorzystać potencjał danych.

Podczas spotkania opowiedzą:

  • arrow_forwardKrzysztof Marzec:
    „Opowiem o trzech najważniejszych składnikach Ads, które zarówno dają świetne efekty biznesowe używane zgodnie ze sztuką jak i są głównym powodem porażki kampanii, kiedy o nich zapomnimy. Paczka wiedzy, którą możesz zastosować w swoich kampaniach bez zbędnego teoretyzowania. Wszystko potwierdzone praktyką, wynikami u realnych klientów agencji. Nie zabraknie narzędzi i smaczków AI.”
  • arrow_forwardTomasz Trzósło:
    „Powiem co to są eksploracje – serce GA4 z którego boisz się korzystać. Pokażę jak taką związaną eksploracje stworzyć, i że nie taki diabeł straszny, jak go malują. Zaprezentuję Ci też moje eksploracje, z których korzystam w codziennej pracy. Dowiesz się jak przeanalizować eksplorację za pomocą chata GPT czy gemini. Zrozumiesz, jak planować wdrożenie GA4 w 2025 tak żeby Twoje kampanie były jeszcze bardziej efektywne, a sukces w zasięgu danych.”
O prowadzących:
Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star, Trener SEO, Google Ads & Analytics.

Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz trzech książek z tej tematyki, wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Tomasz Trzósło
Ekspert online marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics.

W branży reklamowo-e-commerce od 2008 r. Prelegent na wydarzeniach branżowych takich jak: Internetowe Rewolucje Google, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk. Szkoleniowiec między innymi w: Ministerstwie Cyfryzacji RP, Akademii Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Akademia DevaGroup. Autor książek: Marketing internetowy w Google, Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów (Helion) oraz Zostań certyfikowanym specjalistą Google Ads (PWN). Współpracował z takimi markami, jak: Avon, Allegro, Euro RTV-AGD, Enel-med, ING, PZU.

Dimaq

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji na stronie dimaq.pl

Podczas webinaru masz szansę zdobyć jeden z trzech egzemplarzy książki "Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google". Dołącz do spotkania lve i przy okazji zgarnij praktyczny przewodnik pełen sprawdzonych strategii!

 
 
Dla kogo jest ten webinar?
  • arrow_forwardSpecjalistów ds. marketingu internetowego i digital marketingu – jeśli zajmujesz się kampaniami Google Ads i chcesz poznać kluczowe składniki sukcesu oraz unikać błędów, które mogą obniżać ich skuteczność, to wydarzenie jest dla Ciebie.
  • arrow_forwardManagerów e-commerce i osób zarządzających budżetem reklamowym – jeśli odpowiadasz za efektywność kampanii, dowiesz się, jak lepiej wykorzystywać dane z GA4 i AI do optymalizacji działań marketingowych.
  • arrow_forwardAnalityków danych i specjalistów ds. performance marketingu – jeśli pracujesz z danymi i chcesz nauczyć się, jak skutecznie korzystać z eksploracji GA4, by podejmować lepsze decyzje i poprawiać wyniki kampanii.
  • arrow_forwardWłaścicieli firm i przedsiębiorców inwestujących w Google Ads – jeśli chcesz maksymalizować zwrot z inwestycji w reklamę online i uniknąć kosztownych błędów, eksperci podzielą się sprawdzonymi strategiami i praktycznymi narzędziami.

Bezpłatny wykład

Organizator wydarzenia
Organizatorem wydarzenia jest redakcja czasopisma HR Business Partner, praktyczny magazyn dla profesjonalistów HR.
 

Dlaczego warto

wziąć udział?
  • arrow_forwardDowiesz się, jak nowe przepisy mobbingowe wpłyną na Twoją firmę.
  • arrow_forwardPoznasz obowiązki pracodawców i prawa pracowników.
  • arrow_forwardOtrzymasz praktyczne wskazówki od ekspertek.
  • arrow_forwardBędziesz mieć okazję zadać pytania podczas sesji Q&A.

Bądź o krok przed zmianami w prawie!

Nowe regulacje mogą wpłynąć na sposób zarządzania zespołem i obowiązki pracodawców. Weź udział w webinarze, aby przygotować swoją organizację na nadchodzące zmiany i wdrożyć skuteczne rozwiązania w zakresie przeciwdziałania mobbingowi.

Zdobądź praktyczną wiedzę, rozwiej wątpliwości i zadbaj o zgodność z nowymi przepisami.

Do zobaczenia na wydarzeniu!

 

Google Ads 2025

Weź udział