Dział: Leady

Sections
Clear
Brak elementów
Edition
Clear
Brak elementów
Type of content
Clear
Brak elementów
Sorting

Przewaga manualnego procesu Lead Generation nad procesami automatycznymi

Czym jest Lead Generation? Choć Tobie – jako specjaliście – to pytanie może wydawać się banalne, to udowodnię Ci, że Lead Generation może znacznie różnić się od… Lead Generation. Jako praktyk pokażę Ci, że w tym procesie nawet najdrobniejsze szczegóły w oczach osób doświadczonych zrobią mega różnicę.

Read more

ABM – nowa strategia marketingowa B2B

Account Based Marketing to zyskująca na popularności strategia marketingu B2B, która polega na prowadzeniu komunikacji skierowanej do konkretnych, czyli określonych z nazwy odbiorców. Działania ABM są długofalowe i polegają na precyzyjnym dostosowywaniu treści do klientów. W tym nie tylko do określonych marek, ale także do konkretnych pracowników/stanowisk w tych fi rmach. Jej efektem jest szybsze pozyskiwanie wybranych odbiorców oraz rozszerzenie zakresu współpracy z obecnymi klientami (rys. 1).

Read more