Dział: Eksperci w ogniu pytań

Sections
Clear
Brak elementów
Edition
Clear
Brak elementów
Type of content
Clear
Brak elementów
Sorting

Eksperci w ogniu pytań

Dowiedz się, co zdaniem ekspertów wpływa na to, że wydatki na reklamy mobilne są mniejsze niż na desktopowe, mimo że większość czasu spędzamy na smartfonach. Poznaj kluczowe różnice między reklamą na desktopie a mobilnych oraz najnowsze trendy kształtujące kampanie na smartfonach.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

AI rewolucjonizuje komunikację w META, umożliwiając precyzyjne dopasowanie treści i automatyzację kampanii. Zapytaliśmy ekspertów, jak zmiany w zakresie prywatności wpływają na targetowanie reklam.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

Poznaj potencjał skutecznych reklam wideo, dowiedz się, na co, zdaniem ekspertów, najlepiej postawić podczas budowania strategii, a co warto pominąć.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

Gry komputerowe od dawna nie są tylko rozrywką, lecz także potężnym narzędziem marketingowym. O to, jak gaming rewolucjonizuje strategie reklamowe i interakcję z konsumentami zapytaliśmy nasze ekspertki.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

W roku 2023 środowisko marketingowe przeszło istotne transformacje w związku z nowymi regulacjami prawno-marketingowymi. Od ewolucji przepisów dotyczących ochrony danych po nowe wytyczne dotyczące reklamy online. Jednakże, zanim branża zdążyła dostosować się do tych zmian, już rysują się nowe wyzwania na horyzoncie 2024 r. Zapytaliśmy ekspertów, jakie wyzwania czekają marketingowców chcących podążać za innowacyjnością, przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na zgodność prawno-marketingową.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

Google Analytics - narzędzie niezbędne dla każdego, kto zajmuje się e-commerce. Pojawienie się na rynku czwartej odsłony wywołało niemałe zamieszanie. To nie tylko wachlarz nowych możliwości - to także nowe błędy czy problemy. Na co uważać? Z czego warto korzystać? Na te pytania odpowiedzieli nasi eksperci.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

Chcąc stworzyć skuteczną strategię marketingową, warto skupić się na trendach. Korzystanie z nowych funkcjonalności zdecydowanie wspomaga działalność marketerów. Wielu z nich zastanawia się jednak, na jakie trendy warto zwrócić uwagę? Które przyniosą najlepsze korzyści? Między innymi na te pytania odpowiedzieli nasi eksperci.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

E-mail marketing jest jednym z najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji treści. Kampanie e-mailowe nadal otrzymują najwyższe zwroty z inwestycji wśród cyfrowych kanałów marketingowych. Co więcej, liczba aktywnych użytkowników poczty e-mail wzrasta z roku na rok. Optymalizacja czy automatyzacja? Co automatyzować w e-mail marketingu? Kiedy optymalizacja i doświadczenie eksperta pozwalają uzyskać lepsze wyniki? Jakie wyzwania czekają na e-mail marketerów? Jakie będą kluczowe trendy na 2023? Na te pytania odpowiedzieli nasi eksperci.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

Chyba nikogo nie trzeba już przekonywać do korzyści, jakie niesie ze sobą dobrze prowadzona komunikacja na LinkedIn, zarówno biznesowa, jak i indywidualna. Czasu na zastanowienie wymaga jednak to, jak taką komunikację prowadzić prawidłowo i z określonym skutkiem. Jakie czynniki zwiększają zasięg postów? Jakie formaty i typy postów najbardziej angażują? Jak generować leady na LinkedIn? Na te pytania odpowiedzieli nasi eksperci.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

Rynek SEO to zdecydowanie obszar, w którym nie brakuje zmian. Doskonale wiedzą o tym SEO-wcy, którzy co chwilę mierzą się z różnego rodzaju aktualizacjami. Jakie kluczowe zmiany pojawiły się na rynku SEO w 2021 oraz 2022 r.? Co jest ważniejsze – doświadczenie użytkownika czy content ora link building? Jakie kluczowe trendy przewiduje się na drugą połowę bieżącego roku oraz na 2023 r.? Na te pytania odpowiedzieli nasi eksperci.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

Sprzedaż online tylko w 2020 r. wzrosła w Europie o 20%. Jednocześnie na trwałe zmieniły się potrzeby klientów. Polacy coraz chętniej dokonują zakupów za pośrednictwem internetu, a ich ścieżka zakupowa najczęściej zaczyna się na oficjalnych stronach sklepów internetowych marek. E-commerce bez dwóch zdań uległ modyfikacji w ciągu ostat­nich dwóch–trzech lat. Jakie zmiany nastąpiły w grupie e-kupujących? Jakie nowe zjawiska oraz sposoby kupowania online pojawiły się w trakcie trwania pandemii? I najważniejsze - jakich wyzwań w obszarze e-commerce możemy spodziewać się w kolejnych miesiącach? Między innymi na te pytania odpowiedzieli nasi eksperci.

Read more

Eksperci w ogniu pytań

Działania reklamowo-sprzedażowe w internecie - jakie wyzwania na nas czekają, jakich błędów warto unikać w procesie pozyskiwania i przetwarzania danych oraz jak oznaczać współprace z influencerami i wydawcami? Na te pytania odpowiedzieli nasi eksperci.

Read more