Tylko teraz pakiet
kursów online UX
2 w cenie 1
Zapłacisz tylko 1500zł netto
zamiast 4000zł
Certyfikowany Specjalistyczny Kurs Dokształcający
UX DESIGN Business Edition – specjalistyczne narzędzia i metody pracy UX Design, które zwiększają rentowność biznesową projektów
Data startu
28.05.2021Czas trwania
3 miesiącePoziom zaawansowania
Forma kształcenia
online
KURS SPECJALISTYCZNY
UX Design Bootcamp 2021
Data startu
28.05.2021Czas trwania
3 miesiącePoziom zaawansowania
Forma kształcenia
onlinecena: 1500 zł netto
UX DESIGN Business Edition – specjalistyczne narzędzia i metody pracy UX Design, które zwiększają rentowność biznesową projektów
Kurs daje możliwość zapoznania się ze specjalistycznymi narzędziami i metodami pracy, które są niezbędne w projektowaniu sprzedażowych i intuicyjnych stron www.

UX Design Business Edition to profesjonalny program szkoleniowy w formie Online skierowany do osób, które posiadają podstawową wiedzę z zakresu UX, ale chcą ją uporządkować i rozszerzyć. Kurs daje możliwość zapoznania się ze specjalistycznymi narzędziami i metodami pracy, które są niezbędne w projektowaniu sprzedażowych i intuicyjnych stron www.
Co zyskasz:
» poznasz sposoby na realne zwiększenie konwersji i narzędzia marketingowe poprawiające skuteczność stron www,
» w krótkim czasie przeanalizujesz, jak z biznesowego punktu widzenia powinna być zaprojektowana witryna internetowa, która generuje zyski,
» podniesiesz rentowność biznesową swoich projektów,
» będziesz na bieżąco z nowoczesnymi trendami w użyteczności.
Kurs skierowany jest do:
» profesjonalistów, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje w obszarze UX - grafików, marketingowców, project i product managerów,
» UX Designerów i Projektantów UI, którzy pracują w branży, ale chcą poszerzyć swoją wiedzę i poznać nowe narzędzia pracy, by maksymalizować wartość produktu,
» Designerów, którzy posiadają podstawową wiedzę z zakresu projektowania UX, ale chcieliby zrozumieć i poprawić usability swoich projektów, jednocześnie podnosząc sprzedaż na stronie www,
» programistów i web-developerów, którzy chcieliby zostać full stack developerami i stosować w praktyce aktualne zasady UX design,
» rozszerzyć ją o nowe metody pracy na każdym etapie procesu projektowego.
- Filmy instruktażowe
- Materiały merytoryczne
- Najlepsi eksperci
- sprawisz, że Twoje strony będą intuicyjne, zwiększysz ich efektywność i konwersję, a dzięki pogłębionej analizie nawigacji na stronie przyczynisz się do wzrostu ilości produktów w koszyku zakupowym
- przetestujesz, jakie narzędzia marketingowe zapewnią Ci realne wsparcie w projektowaniu skutecznych sprzedażowo interfejsów, tak by Klienci z przyjemnością będą odwiedzali projektowane przez Ciebie witryny
- poznasz metody pracy pozwalające na uniknięcie najczęściej popełnianych błędów przy projektowaniu stron www, które skutecznie zniechęcają Klientów i osłabiają sprzedaż
- zminimalizujesz odsetek Klientów, którzy rezygnowali z e-zakupów, bo tracili cierpliwość nie mogąc znaleźć interesujących ich produktów z powodu źle zaprojektowanej architekturze informacji na stronie
- poprawisz jakość i skuteczność publikowanych tekstów, za pomocą odpowiednich narzędzi przetestujesz, czy zamieszczany content zachęca do zakupów oraz czy wyczerpująco wyjaśnia wszystkie wątpliwości użytkowników
- zredukujesz koszty prowadzenia badań i nie przepalisz budżetów projektowych wiedząc, jak dopasować typ badań do realizowanego projektu - kiedy wykorzystać eyetracking a kiedy angażować uczestników w badania projekcyjne oraz co-creation
- poznasz nowoczesne trendy w użyteczności, np. dark theme, skeleton screens, thumb-friendly experience, które znacznie poprawiają skuteczność witryny i przekładają się na większą sprzedaż lub większą liczbę leadów
Zawartość kursu
-
Filmy szkoleniowe20 godzin filmów szkoleniowych
-
TestSprawdzenie wiedzy zdobytej podczas kursu
-
Materiały dodatkoweMateriały merytoryczne
-
Dostęp 24/7Całodobowy dostęp do materiałów
-
Certyfikat ukończeniaPoświadczający udział w kursie

Program kursu
MODUŁ I - BADANIA W PROCESIE PROJEKTOWYM
- Lekcja 1: Metody eksperckie
- Lekcja 2: Badania z użytkownikami
- Lekcja 3: Angażowanie użytkowników w projektowanie
- Lekcja 4: Skuteczne komunikowanie wyników badań
PROJEKTOWANIE SKUTECZNYCH I UŻYTECZNYCH INTERFEJSÓW (AXURE, UXPIN)
- Lekcja 1: Zasady prototypowania ekranów interfejsu użytkownika
- Lekcja 2: Projektowanie nawigacji i formularzy
- Lekcja 3: Budowanie zaawansowanego interfejsu produktu w UX PIN - LIVE
AUDYT USABILITY - OPTYMALIZACJA STRONY WWW LIVE
- Lekcja 1: Kluczowe metryki użyteczności strony z uwagi na: wydajność, skuteczność oraz zadowolenie klienta (Efficiency, Effectiveness, Satisfaction).
- Lekcja 2: Wykorzystanie Google Analytics, Google Tag Manager oraz Google Data Studio , aby te metryki mierzyć i otrzymać konkretne dane niezbędne do audytu usability oraz późniejszego monitorowania?
- Lekcja 3: Jak przeprowadzić wędrówkę poznawczą (cognitive walkthrough), czyli analizę polegająca na wcieleniu się przez audytującego w rolę użytkownika, a następnie realizacji typowych zadań?
ARCHITEKTURA INFORMACJI PRODUKTU
- Lekcja 1: Badanie card storting
- Lekcja 2: Badanie Tree testing
- Lekcja 3: Rozwiązywanie najczęstszych problemów związanych z architekturą informacji oraz interfejsem użytkownika
TESTOWANIE, CZYLI EWALUACJA PROJEKTU
- Lekcja 1: Testowanie produktu na platformie Respoteam z udziałem realnych użytkowników
- Lekcja 2: Zaawansowana analiza heurystyczna projektu
TRENDY W UŻYTECZNOŚCI 2021
Prowadzący

Jakub Dodot
UX Researcher w Allegro, badaniami UX zajmuje się od 9 lat, wplatając je w każdy etap życia produktu – od jakościowej eksploracji do ankiet weryfikujących. Lubi też zajrzeć do baz danych, by pogłębić zebrane wnioski. Absolwent automatyki na poznańskiej Politechnice - porzucił robienie robotów na rzecz poprawiania UX w polskim e-commerce.

Maciej Płonka
Posiada ponad 10 lat doświadczenia w projektowaniu, badaniu i consultingu User Experience w sektorach od administracji publicznej, przez finanse i bankowość, po obszar innowacji i start-upy. Absolwent politologii i stosowanych nauk społecznych. Współpracował z takimi instytucjami czy firmami jak: ING Bank Śląski, European Investment Fund, Philip Morris International, ABB, Warta, Bank BPH, Grant Thornton, Impel, Ministerstwo Rozwoju czy Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

EDISONDA
Krakowskie studio badawczo-projektowe specjalizujące się w User Experience, jedna z wiodących i najstarszych firm tego typu w Polsce. Na co dzień projektujemy skomplikowane systemy biznesowe, intranety, aplikacje webowe i mobilne. Pomagamy na wszystkich etapach realizacji projektu, począwszy od budowy strategii i koncepcji, poprzez tworzenie prototypu i projektu graficznego, aż po front-end development. Prowadzimy też audyty użyteczności i badania z użytkownikami. Podnosimy konwersję w e-commerce, rozwijamy start-upy, zmieniamy produkty cyfrowe, wspieramy organizacje pozarządowe i międzynarodowe korporacje we wdrażaniu innowacji. Od września 2017 roku jesteśmy częścią grupy Grant Thornton – jednej z największych na świecie organizacji audytorsko-doradczyculh.

Mateusz Głasek
UX Designer w Oliver Wyman, łączy w sobie różne umiejętności z zakresu UX (UI design, badania, prototypowanie, analiza biznesowa, programowanie). Certyfikowany projektant Norman Nielsen Group. Doświadczenie w pracy z małym biznesem oraz dużymi korporacjami w branżach e-commerce, consulting. Pasjonat metod skutecznej nauki
Najczęściej zadawane pytania
Czy są jakieś terminy zjazdów stacjonarnych?
Nie, nie ma żadnego zjazdu stacjonarnego we wskazanym miejscu. Całość kursu opiera się na kształceniu online poprzez interaktywną platformę edukacyjną. Przystępując do kursu otrzymujesz wszystkie materiały, wykłady video, prezentacje w formie online.
Czy otrzymam certyfikat po zakończeniu kursu?
Tak, po zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział i ukończenie kursu. Certyfikat jest udostępniany w wersji cyfrowej do pobrania i samodzielnego wydrukowania.
Czy udział w kursie daje uprawnienia zawodowe?
Nie, nie przyznajemy uprawnień zawodowych. Kurs ma charakter dokształcający. Pozwala poszerzyć i pogłębić wiedzę uczestnikom z danych obszarów tematycznych, korzystając z wiedzy najlepszych ekspertów.
UX Design Bootcamp 2021
Projektuj doświadczenia użytkowników. Zostań projektantem UX.
O KURSIE:
UX Design Bootcamp 2021 to pierwszy na polskim rynku system kształcenia projektantów użyteczności w formie online i jedyny kurs przeprowadzający przez wszystkie etapy procesu projektowego zwieńczony samodzielną realizacją projektu.
Po zakończeniu kursu będziesz gotowy na rozpoczęcie kariery jako UX designer. Wyniesiesz na nowy poziom swoją aktualną ścieżkę kariery.
W ramach bootcampu:
- Filmy instruktażowe
- Materiały merytoryczne
- Najlepsi eksperci
- Stosuje zasady, metody i procesy user centered design w celu rozwiązania realnych problemów w biznesie
- Organizuje dane i wykorzystuje je w budowaniu userflow.
- Zna podstawy visual designu podczas projektowania przyjaznych interfejsów w postaci prototypów low & high fidelity.
- Potrafi analizować błędy, przeprowadza testy heurystyczne i na każdym etapie projektu wdraża dobre praktyki projektowe.
- Radzi sobie w ekspresowo zmieniającym się środowisku projektowym dzięki efektywnej komunikacji i precyzyjnemu wyrażaniu opinii i pomysłów.
- Posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie rozwoju projektów UX
Zawartość kursu
-
12 tematycznych modułów
-
Dostęp do materiałów online
-
9 praktycznych tasków projektowych
-
Tool guide
-
Materiały uzupełniające
-
Praktyczny słownik pojęć
-
Certyfikat ukończenia kursu
-
Filmy instruktażowe w jakości HD

Kurs obejmuje następujące moduły:
Wprowadzenie
- Czym jest i czym nie jest projektowanie UX? Na czym polega projektowanie zorientowane na użytkownika i jakie korzyści daje w budowaniu produktów cyfrowych?
- Jakie są poszczególne fazy procesu projektowego zorientowanego na użytkownika? Kto uczestniczy w tym procesie? Podstawowe role związane z projektowaniem UX.
- Jak jest zbudowany kurs i w jaki sposób będzie przebiegać nauka. Kim są prowadzący kurs.
- Wybór tematyki projektu realizowanego w ramach kursu.
Identyfikacja potrzeb. Jakie problemy swoich użytkowników możesz rozwiązać?
- Podstawowe metody zbierania informacji o potrzebach użytkowników. Jak dobrać odpowiednią metodę?
- Jak dobierać grupę badawczą?
- Jak analizować i interpretować wyniki badań?
Poznaj swojego użytkownika
- Rola empatii w projektowaniu. Jak stworzyć mapę empatii oraz persony. Jak z nich korzystać w procesie projektowania?
- Mapa podróży użytkownika – jak i po co mapować doświadczenia użytkowników.
Cele biznesowe projektu
- Na czym produkt ma zarabiać, jaki będzie jego model biznesowy?
Analiza stanu obecnego
- Czego możesz się dowiedzieć z ogólnodostępnych źródeł? Desk research.
- Jak dostępne na rynku produkty odpowiadają na zidentyfikowane przez Ciebie problemy? Jakie są wady i zalety istniejących rozwiązań? Analiza konkurencji.
Generowanie pierwszych pomysłów
- Jak szybko i efektywnie szukać rozwiązań. Co wspomaga kreatywne rozwiązywanie problemów?
- Jakie metody można zastosować, pracując w grupie lub samodzielnie.
Definiowanie zakresu produktu
- Jak zidentyfikować najważniejsze elementy produktu z perspektywy użytkownika i biznesu?
- Czym jest MVP (minimum valuable product) i jak je zdefiniować?
- Story mapping
Pierwsza wersja projektu (low fidelity prototype)
- Jak zaprojektować architekturę informacji? Jak będzie wyglądała nawigacja?
- Czym jest paper prototyping i dlaczego warto go stosować?
- Jak szybko i bezkosztowo zbadać wstępne wersje projektu?
Druga wersja projektu (high fidelity prototype)
- Projektowanie ścieżek użytkownika.
- Projektowanie interakcji.
- Prototypowanie w UXPin.
- Podstawy projektowania wizualnego.
- Dlaczego warstwa tekstowa jest ważna i jak tworzyć przyjazne dla użytkownika teksty.
- Jak projektować w zgodzie ze standardami dostępności.
Ewaluacja projektu i testowanie
- Jak przeprowadzić analizę heurystyczną projektu.
- Jak przeprowadzić testy użyteczności – dobór osób badanych, tworzenie scenariusza, dobre praktyki badań z użytkownikami.
- Przeprowadzanie testów zdalnych.
Ulepszanie produktu
- Jak ustalać metryki dla produktu – co mierzyć, jak analizować dane
- Podstawy testów AB – czym są, jak je tworzyć, co warto badać testami A/B, jak odpowiednio formułować hipotezy.
Jak sprzedać swój projekt?
- Jak rozmawiać o projekcie z zespołem developerskim.
- Jak uzasadniać swoje decyzje projektowe.
- Jak przekonać do swojego projektu klientów.
Prowadzący

UX Researcher w Allegro, badaniami UX zajmuje się od 2010 r.

UX Designer, UX Team Lider w Allegro. Opiekun merytoryczny kursu.

UX Team Leader w Allegro.

UX Designer w Orange Polska. Współtwórca Tipi UX – cyklicznych spotkań poświęconych tematyce User Experience.

Lead UX Designer w zespole Komercyjna Digitalizacja w Orange Polska. Specjalizuje się w projektowaniu procesów i rozwiązań w oparciu o UCD i w Interaction design oraz posiada bogate doświadczenie w zakresie User Interface i Visual design.

Na co dzień zajmuje się zarządzaniem projektami w zespole UX. Deleguje i priorytetyzuje zadania, weryfikuje stopień ich realizacji oraz ocenia wydajność całego zespołu projektowego. Jest wsparciem w rozwiązywaniu trudności i wyznaczaniu dobrego kierunku działania.

Senior UX/UI Expert w Orange Polska.

Wojciech Chojnacki, Strategy Director w agencji Symetria UX Od 12 lat wspiera lokalne i globalne marki w ulepszaniu doświadczeń użytkowników (badania, projektowanie, strategia). Współtwórca międzynarodowej certyfikacji UX-PM oraz narzędzia do zwinnych badań z użytkownikami – Respoteam.com.
Jak przebiega nauka podczas kursu?
Najczęściej zadawane pytania
W jaki sposób będzie udostępniony kurs? W jakich godzinach się odbędzie?
Ten kurs odbywa się wyłącznie online. Zapisując się na kurs otrzymujesz od razu dostęp do materiałów, które są udostępniane według harmonogramu. Są to nagrania wideo, teksty, materiały do pobrania itp. – zależnie od tematyki danego modułu. To, kiedy zdecydujesz się zalogować na platformie i zapoznać z tymi materiałami, zależy wyłącznie od Ciebie.
Czy będzie możliwość konsultacji z prowadzącymi?
Tak, podczas kursu można konsultować się z prelegentami za pomocą formularza kontaktowego, który umieszczony jest w panelu kursu.
Czy poradzę sobie z realizacją kursu, jeśli pracuję na pełny etat i wyjeżdżam na urlop w wakacje?
Cała koncepcja kursu opiera się na kształceniu online. Taka forma szkolenia pozwala Ci kształcić się w dogodnym dla Ciebie czasie – także podczas urlopu albo już po powrocie z niego.
Czy po kursie otrzymam jakiś certyfikat lub inny dowód ukończenia kursu?
Po kursie udostępniamy certyfikat Uniqskills poświadczający udział w kursie i ukończenie go. Certyfikat jest udostępniany w wersji cyfrowej do samodzielnego wydrukowania.