Sprawdź nas – bez opłat

W jednym z ostatnich wydań czasopisma Online Marketing m.in najnowsze trendy, narzędzia i strategia w marketingu internetowym. Oto najciekawsze z nich:

  • Analityka internetowa na urządzeniach mobilnych vs. desktop – różnice i podobieństwa - Jakub Niżniowski omawia kluczowe różnice w analizie danych między urządzeniami mobilnymi a komputerami stacjonarnymi.
  • Trendy w marketingu i e-commerce – jak wykorzystać moc sztucznej inteligencji, digital marketingu i automatyzacji w działaniach online? - Sandra Kluza i Piotr Michalak przedstawiają najnowsze trendy i strategie w e-commerce.
  • Budowa marki osobistej na LinkedIn w 2024 r. – dobre praktyki tworzenia postów - Monika Szeląg dzieli się najlepszymi praktykami w zakresie budowania marki osobistej na LinkedIn.
  • Roas is a King, but Profit is a Queen - Robert Stolarczyk analizuje, jak zrównoważyć wskaźnik zwrotu z inwestycji reklamowej (ROAS) z rzeczywistym zyskiem.
  • Jak tworzyć skuteczny przekaz reklamowy na smartfonach? - Przemysław Woźniak przedstawia metody tworzenia efektywnych reklam mobilnych.