Dlaczego tak niechętnie spoglądamy w stronę serwisu z czerwonym logo? Jeszcze dwa lata temu marketerzy tłumaczyli się niechęcią do produkcji treści wideo z uwagi na ich koszt, skomplikowanie procesu oraz bojaźń przed nową formą komunikacji. Dziś większość z nas wykorzystuje wideo na Facebooku niemal każdego dnia, jako remedium na malejące zasięgi treści. Nauczyliśmy się tworzyć krótkie filmy, które dobrze sprawdzają się w tym miejscu. Inaczej jest w przypadku YouTube. Tam krótkie treści przeniesione z Facebooka nie mają racji bytu, a emisja reklam przeniesionych z innych platform albo telewizji nie daje spodziewanych rezultatów.
POLECAMY
Co więc powinniśmy wiedzieć o serwisie, aby nasze działania przyniosły spodziewany efekt?
Bardzo ważne jest zrozumienie 19 mln Polaków1, którzy każdego miesiąca korzystają z YouTube. Dlaczego to robią, czego szukają i jakie mają oczekiwania w stosunku do twórców treści?
Zazwyczaj kierują nimi dwie motywacje: poszukiwanie rozrywki i chęć znalezienia odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Pierwsza z nich jest wykorzystywana przez największych yo...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!