Yoberi wyodrębnia nową markę do obsługi OOH - Mobeeyo
Mobeeyo to nowy gracz na polskim rynku reklamy outdoorowej. Specjalizuje się w kampaniach OOH realizowanych w miejscach, w których brakuje tradycyjnych nośników. Kluczowym wyróżnikiem stosowanych rozwiązań jest mobilność i wysoka jakość. Mobeeyo to spółka wywodząca się z zespołu Yoberi – firmy działającej na styku nowych technologii, mediów i reklamy. Nowy podmiot prowadzi działania reklamowe out of home w oparciu o nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak tablice mobilne MBB18 czy mobile typu backlight.
Mobeeyo to nowy gracz na polskim rynku reklamy outdoorowej. Specjalizuje się w kampaniach OOH realizowanych w miejscach, w których brakuje tradycyjnych nośników. Kluczowym wyróżnikiem stosowanych rozwiązań jest mobilność i wysoka jakość. Mobeeyo to spółka wywodząca się z zespołu Yoberi – firmy działającej na styk...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!