Wyniki naboru projektów na Filmteractive Market 2016
Znakiem rozpoznawczym zgłoszeń tegorocznej edycji Filmteractive Market jest wirtualna rzeczywistość. Projekty nadesłane z ponad 20 krajów zdominowały również takie tematy jak gaming czy interactive. Osiem najlepszych spośród nich będzie można zobaczyć podczas festiwalu komunikacji interaktywnej już we wrześniu w Łódzkiej Filmówce.
Targi treści interaktywnych towarzyszą festiwalowi Filmteractive od trzech lat i cieszą się rosnącym powodzeniem. W tegorocznym naborze zgłoszono projekty z niemal wszystkich krajów europejskich, ale też z Australii, Izraela, Pakistanu, Egiptu czy USA. Jurorzy po raz pierwszy poza projektami crossmediowymi czy interaktywnymi ocenią również prace wykorzystujące VR. Filmteractive daje szansę zaprezentowania projektów przed przedstawicielami światowych marek, funduszy inwestycyjnych, a także przed doświadczonymi twórcami VR – mówi Agata Wielgus, project manager Filmteractive – Szukamy innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie treści, jak i technologii, które angażują odbiorców w niestandardowy sposób.
Znakiem rozpoznawczym zgłoszeń tegorocznej edycji Filmteractive Market jest wirtualna rzeczywistość. Projekty nadesłane z ponad 20 krajów zdominowały również takie tematy jak gaming czy interactive. Osiem najlepszych spośród nich będzie można zobaczyć podczas festiwalu komunikacji interaktywnej już we wrześniu w Łódzk...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!