Rynek wydawców rozwija się bardzo dynamicznie i choć mamy na nim kilku bardzo dużych graczy, to zdecydowaną większość stanowią wydawcy mali i średni. Część z nich posiada własny dział sprzedaży, a wielu korzystało z różnych form współpracy z reklamodawcami m.in. z sieciami afiliacyjnymi czy programami partnerskimi. Niestety w obu przypadkach taka forma monetyzacji nie zawsze przynosi zadowalające skutki.
POLECAMY
Z kolei model, który coraz bardziej zyskuje na popularnościjeśli chodzi o monetyzację powierzchni reklamowej - to programmatic.Polega on na zakupie powierzchni reklamowej realizowanym w czasie rzeczywistym poprzez mechanizm aukcji – każda pojedyncza odsłona jest sprzedawana temu, kto da najwięcej. Transakcja jest realizowana poprzez systemy informatyczne.
Programmatic jako najlepszy model monetyzacji
Firma specjalizująca się w sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic,współpracę z e-wydawcąpowinna zacząćprzede wszystkim od przeprowadzenia audytu całegoserw...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!