Na rynku urządzeń elektronicznych trudno dziś o technologiczne innowacje, a to jeden z powodów, dla których już teraz mówi się o malejącym popycie, m.in. na nowe smartfony, tablety i laptopy. Czy zatem nadchodzą czasy, kiedy sklepy i producenci będą walczyć o klienta przede wszystkim ceną? Wygląda na to, że tak.
POLECAMY
Choć siła nabywcza polskich rodzin rośnie, jak podaje GFK - do końca 2016 r. ma być wyższa w stosunku do roku ubiegłego o ok. 17 mld zł, zaledwie 8 proc. Polaków deklaruje zwiększenie wydatków na urządzenia mobilne, takie jak: smartfon, tablet czy laptop (...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!