W okresie świątecznym nie dociera nawet co piąty e-mail. Jak sobie z tym poradzić?
Przed świętami trwa gorączka zakupów, która coraz częściej przenosi się ze sklepów stacjonarnych do internetowych. Z badania Darkony wynika, żeprawie połowa polskich konsumentów przegląda ikupuje świąteczne upominki online. To ogromna szansa dla sklepów online, które właśnie wtedy mogą znacznie zwiększyć swoją sprzedaż. Najpierw muszą jednak dotrzeć z informacją o ofercie do klientów, co w okresie świątecznym nie jest to łatwe. Jak nie zginąć w gąszczu setek e-maili marketingowych? Jak zwiększyć dostarczalność e-maili? Podpowiadają eksperci EmailLabs oraz Redlink.
- W okresie przedświątecznym z powodu większej liczby wysyłek,problemniedocierających e-maili jest znacznie bardziej odczuwalny i dotyczy nawet co piątej wiadomości. Można to porównać do funkcjonowania tradycyjnej poczty. Przed samymi świętami liczba paczek czy listów rośnie tak drastycznie, że pojawiająsięopóźnienia, a niekiedy przesyłki wcale nie docierają do celu. Dokładnie tak samo jest z e-mailami. W wydanym prz...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!