Oferta finansowa szyta na miarę
POLECAMY
Szybki rozwój technologiczny oraz zmieniające się wraz z nim preferencje konsumentów wymagają od banków i firm z sektora fintech opracowania nowych strategii ukierunkowanych na klienta. Możliwości technologiczne są ogromne, dzięki czemu instytucje finansowe mogą teraz efektywniej dopasować komunikację do odbiorców. Personalizacja wiąże się bowiem z bezpośrednim dotarciem do konkretnej osoby lub grupy docelowej i odpowiedzią na jej potrzeby. Spersonalizowane treści budują lepszą relację z klientem i pozwalają odbiorcy poczuć się wyjątkowo. Ważne, żeby przekaz był indywidualnie dopasowany i wzbudzał emocje. Z raportu Salesforce „Marketing Trends acros...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!