Trendy żywieniowe wprost z wyszukiwarki

Aktualności
Od pewnego czasu coraz popularniejszy jest zdrowy styl życia, rozważniejszy wybór produktów spożywczych i świadomość tego, jak duży wpływ na dobre samopoczucie oraz sylwetkę ma właściwie zbilansowana dieta. Czy ta moda jest również widoczna w internecie? Co interesuje Polaków w związku z żywnością? Czy  jakieś konkretne produkty znacznie zyskują lub tracą popularność? Odpowiedzi na te pytania dostarcza analiza trendów z wyszukiwarki Google.

Od pewnego czasu coraz popularniejszy jest zdrowy styl życia, rozważniejszy wybór produktów spożywczych i świadomość tego, jak duży wpływ na dobre samopoczucie oraz sylwetkę ma właściwie zbilansowana dieta. Czy ta moda jest również widoczna w internecie? Co interesuje Polaków w związku z żywnością? Czy  jakieś konkretne produkty znacznie zyskują lub tracą popularność? Odpowiedzi na te pytania dostarcza analiza trendów z wyszukiwarki Google.

POLECAMY

Warszawa, 27 października 2016 r. - Niektóre produkty i potrawy zyskują popularność systematycznie na przestrzeni kilku ostatnich lat. Porównując dane rok do roku (2014 r. vs 2015 r.) okazuje się, że największe wzrosty notują m.in. olej konopny (+93%), olej z czarnuszki (+87%), sól himalajska (+80%), jagody goji (+78%), płatki jaglane (+71%), pad thai (+70%), ciasto szpinakowe (+69%),  pestki moreli (+68%), olej kokosowy (+64%) oraz ramen (+60%). 

W wyszukiwarce dają się również zaobserwować powracające trendy sezonowe, które czasami mogą pojawić się po raz kolejny, ale ze zdwojoną siłą. Produkty i dania tego typu najbardziej zyskujące popularność w analogicznym okresie to na przykład, pierniczki świąteczne (+129%), kasza bulgur  (+111%), leczo z cukinii (+108%), chlebek bananowy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy