Odporność na przeładowanie treścią – content shock
POLECAMY
Z roku na rok marketerom coraz trudniej przebić się z informacją. Na wytwarzanie contentu poświęcają coraz więcej czasu i środków, a udostępniają go za darmo, podejmując dodatkowe działania, by zainteresować nim użytkowników. Dzięki mobilnym technologiom użytkownicy mają dostęp do różnorodnych treści o każdej porze i w każdym miejscu. Im więcej treści jest dostępne, tym mniej odbiorców ona angażuje. Konsument przesycony treścią staje się coraz bardziej wymagający. W obliczu zjawiska, jakim jest content shock, na znaczeniu zyskają mikroinfluencerzy. Mają oni najbliższy kontakt ze swoimi konsumentami, przez co siła ich perswazji jest większa – znają swoich użytkowników od podszewki i potrafią aktywować ich zachowania.
Marketin...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!