Google kocha swój algorytm. Prawie tak samo mocno, jak polscy eksperci SEO kochają bawić się z nim w kotka i myszkę, szukając odpowiedzi, w jaki sposób wypozycjonować swoją stronę. Co prawda, wyszukiwarka, wprowadzając rocznie kilkaset zmian w algorytmie, nie informuje każdorazowo, co nowego się pojawiło, ale niczym kasjerka z cukierni uśmiecha się do nas i podaje wskazówki, na co w pierwszej kolejności zwrócić uwagę. Abstrahując od oczywistych i długofalowych już trendów dotyczących optymalizacji mobile oraz publikacji jakościowego contentu na stronie, który zawsze się obroni, wyciągnijmy więc znaczone karty tarota i wspólnie przejdźmy przez kluczowe trendy, które zdominują SEO w nadchodzących miesiącach.
POLECAMY
1. Intencje zakupowe
Trend, z którym mamy do czynienia już od dłuższego czasu, będzie jeszcze silniej zauważalny. Frazy kluczowe, które są brane pod uwagę, powinny uwzględniać całe zapytania oraz posiadać element personalizacji. W ciągu dwóch ostatnich lat liczba zapytań zawierająca frazę „dla mnie”...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!