Po pierwsze – wiem, do kogo piszę
Wyjściowym elementem tworzenia odpowiednich nagłówków jest ustalenie, do kogo mają one trafić – czyli określenie grupy docelowej i tzw. persony, oraz tego, gdzie dany artykuł będzie publikowany czy na jakie źródło promocji postawimy. Odpowiedzi na pytania dotyczące wieku, płci, miejsca zamieszkania, zainteresowań bądź wykształcenia to podstawa; warto jednak przeanalizować, z którymi tematami nasi odbiorcy najchętniej się zapoznają, ile czasu spędzają na konkretnej podstronie, jakich informacji poszukują i czego może im brakować.
Pomocne w tym zakresie są analizy dostępne m.in. w narzędziu Google Analytics – szczególnie te dotyczące tego, jak dane treści rezonują oraz jakie zadają pytania czytelnicy w tym zakresie, jakie frazy są najczęściej wyszukiwane w Google Trends, a także tego, po jakich słowach kluczowych użytkownicy trafiają na naszą stronę w Google Search Console. Warto również poświęcić chwilę na weryfikację listy najbardziej popularnych wpisów na blogach konkurencji lub jakie teksty związane z konkretnym zagadnieniem są najczęściej klika...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!