Telewizja nie odpuszcza - dorośli na całym świecie pozostają bardzo przywiązani do tego tradycyjnego kanału. Jednak, jak wynika z najnowszego raportu TNS Connected Life, gwałtownie zmieniają swoje nawyki oglądania telewizji.
POLECAMY
Choć więc romans z telewizją trwa w najlepsze, okazuje się, że sama nie jest w stanie zaspokoić coraz większego apetytu widzów na atrakcyjne treści. W efekcie coraz popularniejsza staje się telewizja online oraz zjawisko tak zwanego multiscreeningu, czyli równoczesnego oglądania telewizji i korzystania z urządzeń elektronicznych (smartfonów, tabletów, komputerów).
Connected Life, badanie obejmujące ponad 55 000 internautów na całym świecie, pokazuje, że prawie połowa z nich (48%) oglądając telewizję wieczorem (po kolacji) równocześnie korzysta z innych urządzeń podłączonych do Internetu: zagląda do serwisów społecznościowych, sprawdza e-maile czy dokonuje zakupów. Jest to związane z coraz większą liczbą posiadanych urządzeń. Jak wskazują w...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!