Trwa wyścig pomiędzy cyberprzestępcami a przedsiębiorcami, którzy coraz poważniej podchodzą do kwestii cyberbezpieczeństwa. Stawka jest wysoka, bo skutecznie przeprowadzony atak to nie tylko straty materialne, ale także - zdecydowanie trudniejsze do odpracowania - osłabienie wizerunku.
POLECAMY
Dobre wieści są takie, że świadomość w obszarze cyberbezpieczeństwa rośnie. Zgodnie z raportem VECTO „Cyberbezpieczeństwo polskich firm 2018”, aż 83 proc. badanych wie, że atak hakera może wpłynąć na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Jednocześnie sporo, bo 38 proc. ankietowanych przyznaje, że wykorzystywany w firmie poziom zabezpieczeń nie jest wystarczaj...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!