Warszawa, 09 listopada 2016 r. Koniec ze stereotypem Polaka marudy i bumelanta! Mimo obiegowych opinii, że słyniemy z narzekania i marudzenia, nasze narodowe malkontenctwo nie przekłada się na pracę. Badanie zrealizowane przez niezależny instytut Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services pokazuje, że Polak jest nie tylko zadowolony z pracy, ale także zaangażowany. Systematyczna poprawa kondycji polskiego rynku pracy przekłada się na optymizm pracowników. Aż 75 % aktywnych zawodowo Polaków jest zadowolonych ze swojej pracy. Jedynie co 10 jest niezadowolony i zwykle są to osoby wypalone zawodowo, nie lubiące i nie czujące satysfakcji z tego czym się zajmują. Polacy też wcale nie lenią się w pracy. Zaan...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!