Szeroko rozumiany branding oznacza konsekwentne utrwalanie pozytywnego wizerunku danej marki, a w znaczeniu węższym może być definiowany jedynie jako początkowy etap wprowadzania brandu na rynek. Content marketing jest narzędziem, za pomocą którego możemy długofalowo budować wizerunek naszej marki, a działania contentowe mogą efektywnie wspierać launch nowego produktu lub usługi.
POLECAMY
Content marketing i branding – związek doskonały?
W nowoczesnym świecie stworzenie produktu lub usługi, której nie ma na rynku, jest praktycznie niemożliwe. Nawet jeśli jesteśmy przekonani o innowacyjności naszego rozwiązania to doskonale zdajemy sobie sprawę, że konkurencja będzie za wszelką cenę starała się nas dogonić i prawdopodobnie prędzej czy później się
jej to uda.
Oprócz szerokiego wachlarza technik storytellingowych, czyli budowania narracyjnej i emocjonalnej opowieści o naszej marce, musimy dać naszemu potencjalnemu klientowi coś więcej niż ładnie opisany i opakowany produkt. Właśnie wtedy „na scenę” wchodzi content marketing i raczej nie zamierza w najbliższej przyszłości z niej zejść.
Treści, które pokocha Twoja grupa docelowa
Branding w content marketingu polega na dostarczaniu treści, których nasz odbiorca realnie potrzebuje. Czasem pragnienia konsumentów trzeba przewidzieć, a tym samym zbudować potrzebę, która wcześniej nie istniała w ich świadomości.
Wskazówka
Kluczem do efektywnych działań content marketingowych, które finalnie mają doprowadzić do lojalizacji klienta, jest stworzenie strategii co...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!