Te doświadczenia sprawiają, że McStay przekonująco i wielowątkowo dostarcza czytelnikowi konkretnej wiedzy na temat praktyki tworzenia reklamy cyfrowej, a także teorii potrzebnej
do zrozumienia jej historii i kierunków rozwoju w nieodległej przyszłości.
POLECAMY
Doświadczać
Jeśli zadać pytanie, co jest uniwersalnym produktem, przedmiotem sprzedaży i podmiotem marketingu, to jest to doświadczenie. To ono jest tożsamością marki oraz oddaje jej naturę zarówno w wymiarze fizycznym, jak i niematerialnym. Dlatego komunikacja, która potrafi wczuć się w sytuację, wykazując wiedzę, gdzie i kiedy dana osoba się znajduje, a także przewidując jej nastroje, jest bardziej skuteczna. Osadza doświadczenie możliwie blisko życia klienta.
Być bliżej
Problemem dla świata reklamy cyfrowej jest fakt, że często zraża on do siebie ludzi, stosując techniki, które są zaprojektowane, aby go do nich zbliżyć. Stajemy zatem wobec paradoksu polegającego na tym, że użytkownicy są niezadowoleni, ale nadal korzystają z usług i doświadczeń, które oferują media cyfrowe. A...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!