Starlink przygotował kwartalne podsumowanie sytuacji na rynku reklamy w Polsce. W okresie od stycznia do września 2014 roku, dzięki zwiększeniu wydatków na reklamę telewizyjną, internetową i radiową, dynamika wydatków reklamowych w ujęciu netto wyniosła +2,6%, co oznacza wzrost o 129,6 mln złotych wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.
POLECAMY
Wartość netto rynku reklamowego po trzech kwartałach br. Starlink szacuje na ponad 5 mld 139 mln złotych, przy uwzględnieniu wartości product placement.
Podsumowanie aktywności reklamowej w sektorach
W analizowanym okresie widoczny był wzrost budżetów reklamowych dziesięciu sektorów i spadek wydatków w przypadku sześciu. Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków na reklamę sektora produkty farmaceutyczne ileki, a także stabilny poziom wydatków sektora FMCG (+0,5%).
Podobnie jak w pierwszym...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!