SPLIO pozyskało 10 milionów euro z funduszu Fonds Ambition Numérique, zarządzanego przez Bpifrance w ramach programu inwestycji na przyszłość Programme d’investissement d’avenir, BNP Paribas Développement oraz Amundi PEF, na rozwój swojej platformy SPRING. Paryż, 17 października 2016 – SPLIO, twórca oprogramowania Customer Experience Management w modelu SaaS, informuje o pozyskaniu środków w wysokości 10 milionów euro z funduszu Fonds Ambition Numérique (Fundusz Ambicji Cyfrowej) zarządzanego przez Bpifrance, w ramach Programu inwestycji na przyszłość (PIA) prowadzonego przez Generalny Komisariat ds. Inwestycji (Commissariat Général à l’Investissement, CGI), BNP Paribas Développement oraz Amundi Private Equity Funds (PEF). SPLIO bazowało na wyjątkowych relacjach ze swoimi 500 klientami z branży retail oraz dóbr luksusowych, aby opracować SPRING, pierwszą platformę do zarządzania Customer Experience w modelu SaaS dla firm z branży retail. Wprowadzenie platformy SPRING na rynek odbywa się w momencie, w którym zmiana sposobu...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!